Made in HELL

Diversity PVE Guild
Právě je ned 16. čer 2024 13:53:15



Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prihláška
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 21:12:05  
Registrován: čtv 20. úno 2014 20:38:39
Příspěvky: 4
Offline

Nick : Alia
Class: Priest
Spec : SH
Gear : víc jak 5k
Něco o mě :
Cítím se stále jako dítě :D, Žiji nedaleko Prahy studuji a pracuji.
Wow Hraji asi 5 let. začala jsem na ICE-wow, vallhale, Soulwell, GN a ted Twinstar. Postava je prevedena z Aliance. Na Hordě jsem byla v guildě LoD - nikdo mi nevadil s nikým jsem nemela problém:D, nevím jak oni se mnou. Guildu jsem leavla sama. Je to pouze můj problém.

Vlasnosti: nekonfliktní, nemám ráda nudu

Proč jsem si Vybral zrovna Made in Hell ?
Znám pár lidí, z doslechu jde o pohodovou partu lidí, většinou nekonfliktních...

Co používám za Adony ?
DBM, HEALBOOt, a vše co potřebuji a líbí se mi

Co používám ke komunikaci ?
TS3 ale nemluvím

Mám nějaké alty ?
Resto shaman, lock , priest, war
Co preferuji za classy ?
Nejraději mám resto shamu a priesta :D = moje, moje.

Co dále dodat ?
Ve wow relaxuji ( raidů se mohu účastnit spíše večer ale ne denně. Postavy jsem si vyexpila sama ale rady stejně potřebuji, to že mám "nějaký" gear neznamená že jsem TOP, právě naopak :D
Taktiky většinou znám, popřípadě se doučím, ICC25 HC jsem ještě neprošla :D.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prihláška
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 21:25:37  
Člen guildy
Registrován: čtv 21. črc 2011 22:36:59
Příspěvky: 98
Offline

Alenku znám,je to prima baba,snaživá a taktiky na icc umí taky.Je dost aktivní a ráda pomůže i ostatním spoluhráčům. Retro s Azíkem se určo vyřádí v radách co se týká priesta jak je znám ;) . Za mě PRO
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prihláška
PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 23:50:23  
Člen guildy
Registrován: sob 19. říj 2013 17:10:38