Made in HELL

Diversity PVE Guild
Právě je úte 25. čer 2024 8:38:14



Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prot pala -jakubiqer
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 13:33:23  
Registrován: čtv 17. říj 2013 13:07:02
Příspěvky: 1
Offline

1.
Nick: Jakubiqer
Lvl: 80
Class: Paladin
Spec: Protection


2.
Gear: ICC25 - GS 5950+- http://armory.gamenode.cz/character-tal ... er&group=1

3.
Moje skúsenosti začali na Narniase kde som strávil celú svoju dobu v guilde Dark Lords hral som celú dobu Palacha podla potreby prot/re3 občas holy ešte za altov Mage - missing Warr - jakubiq

4.
Moja bývalá guilda Sargeras sa rozpadla takže posledné dni som uvažoval nad guildov s ktorou by som bol spokojný .. a rozhodol som sa pre vás :)

5.
Nikde inde nemám prihlášku

6.
Je mi 20, bývam v leviciach , pracujem ako barman .
Koníčky okrem wow - šport , filmy , s kamošmi do baru :)

7.
v guilde poznám pár ludí čo som bol snimi na raide :)

8.
Ano, všetko som si prečítal :)

9.
Ano, mám mumble i funkční mikrofon.

10.
Raid time mi vyhovuje.

11.
Pravidelné raidovanie neni problém, samozrejme sa niekedy môže vyskytnúť problém kedže robím v bare .. a niekedy robím aj do rána ale to hlavne pondelok v nedelu mávam vždy volno :) , ale to nebývá často,alebo nejde internet :)

12.
pre raid ponúkam 99% sústredenosť , pomoc pri progrese ešte by som mohol ponúknúť maga ktorý je schopný ísť do icc 25 :)



13.
Používám: DBM ,Omen,Grid,PP,

14.
Vaší guildu poznám :)
15. fps na raide : 40
latency :10-20 +- (net upc)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prot pala -jakubiqer
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2013 13:38:24  
Class Leader
Registrován: pon 22. srp 2011 0:44:41
Příspěvky: 490
Offline

TAk teba sme preberali včera na mumbli a s vzhľadom na to že chcem presnúť Rhodánka do DMG kočičky (kedže si už nabrúsil drápy) tak by sa jeden prot pala ešte hodil.